تحلیل بازار و پایش صنعت

تحلیل رفتار مشتریان، پتانسیل های بازار، شناسایی نقاط تمایز رقابتی و همچنین بررسی نقاط قوت و ضعف و دیگر مسائل، یکی از مهم ترین اقداماتی است که هر بنگاه اقتصادی در هنگام تصمیم گیری های استراتژیک خود می بایستی به آنها توجه کند. ما با سابقه ای طولانی در امر تحقیقات و مطالعه بازار و بهره گیری از متخصصان این حوزه، اطلاعات مورد نیاز بنگاه ها را جمع آوری، تحلیل و ارائه می کنیم.

ما در بخش های زیر به ارائه خدمات می پردازیم:

  • تحلیل صنعت:

تحلیل یک صنعت فقط از دیدگاه بازاریابی امکانپذیر نیست. بررسی رشد و نقاط ضعف و قوت صنعت از دید مالی و بررسی ریسک های آن برای تصمیم گیری های سرمایه گذاری در کسب و کار نقشی مهم و بسزایی دارد.

  • جایگاه یابی در بازار:

بررسی و آگاهی نسبت به جایگاه واقعی محصول در بازار از نظر برند، سهم بازار، وفاداری مشتری و … در تدوین استراتژی های بازاریابی نقشی مهم و اساسی دارد

  • تحلیل رفتار مصرف کنندگان:

یکی از مهم ترین اطلاعات مورد نیاز بنگاه ها بمنظور تدوین استراتژی های بازاریابی و فروش، بررسی رفتار و عادات مصرف کننده است.

فرایند همکاری

قدم اول : ارسال درخواست از سوی مشتری
قدم دوم : برگزاری جلسه و ارائه پروپزال
قدم سوم : عقد قرارداد و اجرای پروژه

همکاران ما در این بخش

مدیران و سرپرستان در این بخش به شرح ذیل می باشند:

دکتر مهدی حلاج
دکتر مهدی حلاجمشاور توسعه کسب و کار

سید مجتبی داودی
دکتر سید مجتبی داودیمشاور تحقیق و توسعه